Fit makarony najlepsze dla Ciebie

Otwórz się na makaron. To nieprawda, że dania z włoską pastą są wrogiem twojej diety! Sprawdź tylko jaki makaron będzie dla ciebie najlepszy, który z nich będzie miał najwyższą zawartość energetycznych węglowodanów i białka! Dodatkowy każdy makaron to źródło żelaza i witamin, które sprzyjają budowaniu masy mięśniowej. Na półkach znajdziemy całe mnóstwo makaronów, ale który wybrać? Spróbuj także wyjątkowej diety dla sportowców – poznaj catering dietetyczny Warszawa. Kiedy dodawać makaron do posiłku? Wszystko zależne jest od tego, po jaki rodzaj makaronu sięgasz. Pełnoziarnisty makaron dobrze sprawdzi się przed treningiem, doda ci energii. Jeżeli chcesz coś zjeść po treningu, wybierz makaron pszeniczny.

Czy jest makaron dietetyczny?

Makaron jajeczny – prawdziwy, tradycyjnie włoski makaron to tylko mąka i woda. Nie brakuje jednak na sklepowych półkach produktów z dodatkiem jajek. Czasem trafimy na pastę z dodatkiem barwników lub suszonych warzyw (np. pomidorów lub szpinaku). Taki makaron będzie idealny, jeżeli właśnie zakończyłeś trening.

Makaron orkiszowy – a co powiesz na makaron, który w swoim składzie nie ma pszenicy? Będzie on dla ciebie dobry nie, tylko jeżeli masz nietolerancje glutenu, ale także, jeżeli jesteś na redukcji masy. Jeżeli zdecydujesz się na wybór produktu z orkiszu, to dodaj do posiłku warzywa lub rybę.

Makaron rodem z orientu

Makaron sojowy – a może coś bardziej orientalnego? Wybierz makaron z mąki sojowej. Zawiera on sporą porcję błonnika! Co ważne makaron sojowy sprzyja regeneracji mięśni. Nie wiesz jaki makaron wybrać do swojego posiłku? Pozwól, by twoją dietę zbudowali specjaliści! Ja wybieram catering dietetyczny z Warszawy!

Pamiętaj, że makaron wcale nie musi być twoim wrogiem w zdrowej diecie. Wybieraj go rozważnie, a twoja dieta będzie smaczna, zdrowa i pełna ulubionych produktów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *